wyszukiwanie zaawansowane
1 » Regulamin2

Regulamin

I.  INFORMACJE OGÓLNE
1) Sklep internetowy działający pod adresem www.bobeo.pl prowadzony jest przez firmę "Abakusbaby" zwaną dalej Sprzedającym, z siedzibą w Myślenicach, Rynek 22, 32-400 Myślenice, wpisaną do CEIDIG, NIP: 681-000-95-04; REGON: 121143697.
2) Niniejszy regulamin dotyczy świadczenia usług sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, działającego pod adresem www.bobeo.pl.
3) Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną artykułów dziecięcych.
4) Właścicielem praw autorskich do serwisu, opisów produktów, zdjęć i innych materiałów zamieszczonych na stronach sklepu internetowego jest firma "Abakusbaby". Ich kopiowanie, rozpowszechnianie w całości lub we fragmentach bez zgody firmy "Abakusbaby" będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich.

II.  OFERTA  SKLEPU
1) Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, oryginalne i zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży na rynku polskim.
2) Dołożono wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były jak najbardziej zgodne ze stanem faktycznym. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za różnice w wyglądzie towaru wynikające z ustawień parametrów technicznych monitora Klienta.
3) Wszystkie ceny oferowanych w sklepie produktów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
4) Podane ceny produktów nie uwzględniają kosztów wysyłki (koszty wysyłki podane zostały poniżej, w VI części Regulaminu - "WYSYŁKA" pkt. 5 i 6).
5) Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu, wprowadzaniu lub wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
6) Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w realizacji. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili dodania produktu do koszyka w czasie składania zamówienia w Sklepie.
 
III.  SKŁADANIE  ZAMÓWIEŃ
1) Zamówienia towaru oferowanego do sprzedaży w Sklepie mogą być dokonywane poprzez stronę Sklepu przy pomocy formularza zamówienia lub e-mailem na adres: sklep@bobeo.pl.
2) Zamówienia drogą elektroniczną można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
3) W celu dokonania rejestracji i założenia konta w Sklepie, Klient wypełnia formularz rejestracji podając w nim swoje imię, nazwisko, adres oraz dane kontaktowe.
4) Klient może dokonać zakupu w Sklepie bez konieczności zakładania konta i logowania się.
5) Zamówienie dokonywane w Sklepie jest przez wybór właściwego produktu, wybór ilości sztuk danego produktu oraz wybór koloru/wzoru/rozmiaru (jeżeli opcje te są dostępne) i kliknięcie przycisku „kupuję”. Po potwierdzeniu wyboru produktu, Klient przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i rodzaju wysyłki zamówienia.
6) Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia przedstawiana jest w "koszyku" po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówionego towaru oraz formy płatności.
7) Złożenie zamówienia w Sklepie zawsze wiąże się z obowiązkiem zapłaty za zamówione produkty.
8) W momencie potwierdzenia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
9) Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą elektroniczną potwierdzenie zawarcia umowy kupna-sprzedaży i przyjęcia zamówienia do realizacji.

IV.  PŁATNOŚCI
1) Akceptowane formy zapłaty w sklepie www.bobeo.pl: przedpłata na konto bankowe, płatność przy odbiorze towaru, płatności elektroniczne PayU (szybki przelew, karta płatnicza, przelew tradycyjny). Płatności dokonywane są w PLN.
2) Wybór formy płatności należy do Klienta.
3) Płatność z góry przelewem:
Klient po złożeniu zamówienia dokonuje wpłaty na podany numer konta bankowego. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem jest zobowiązany do uregulowania zapłaty w ciągu 7 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostaje anulowane.
4) Płatność przy odbiorze:
Klient dokonuje zapłaty za zamówiony towar w chwili doręczenia towaru przez kuriera lub w siedzibie firmy, w przypadku odbioru osobistego.
5) Płatność PayU:
Klient dokonuje zapłaty on-line za pośrednictwem systemu PayU.

V.  REALIZACJA  ZAMÓWIEŃ
1) Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta kompletnych i poprawnych danych dotyczących zamówienia.  Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień, w których podane są niepełne dane konieczne do prawidłowej realizacji zamówienia i/lub brak jest danych umożliwiających kontakt z Klientem.
2) Klient może anulować złożone zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany drogą telefoniczną kontaktując się z obsługą Sklepu pod numerem tel. 122740570 wew.2 lub wysyłając e-mail na adres: sklep@bobeo.pl. Zmiany w zamówieniu można dokonywać do momentu nadania przesyłki z zamówionymi produktami do Klienta.
3) W przypadku dokonywania płatności przelewem zamówienia realizowane są w ciągu 24 godz. (w dni robocze) od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie.
4) W przypadku płatności przy odbiorze, zamówienia realizowane są w ciągu 24 godz. (w dni robocze) od chwili złożenia zamówienia.
5) Zamówiony towar Klient może odebrać osobiście w siedzibie firmy "Abakusbaby" w Myślenicach, Rynek 22, po wcześniejszym ustaleniu z obsługą Sklepu terminu odbioru.
6) Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych, po tym terminie Klient jest uprawniony do anulowania zamówienia, poprzez przesłanie do Sprzedającego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej.

VI.  WYSYŁKA
1) Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej (opcja dostępna tylko dla niektórych produktów). Klient może też osobiście odebrać towar w siedzibie firmy.
2) Czas dostawy towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi 1 dzień roboczy (od dnia nadania), za pośrednictwem Poczty Polskiej 1-2 dni robocze (od dnia nadania).
3) W chwili składania zamówienia Klient wybiera sposób dostawy towaru z dostępnych opcji wysyłki.
4) Wysokość kosztów wysyłki zależy od ilości i wielkości zamówionego  towaru i jest każdorazowo podawana w trakcie składania zamówienia.
5) Przy zamówieniach o wartości do 200 zł (brutto) koszty wysyłki pokrywa Klient. Koszty przesyłki wynoszą:
przesyłka kurierska - 13 zł
przesyłka pocztowa polecona priorytetowa - 10 zł
6) Przy zamówieniach o wartości powyżej 200 zł (brutto) koszt wysyłki pokrywa Sprzedający.

VII.  ZWROTY
1) Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru.
2) W przypadku odstąpienia od umowy należy przesłać w powyżej określonym terminie odpowiednie oświadczenie w formie pisemnej na adres Sklepu - Abakusbaby, Rynek 22, 32-400 Myślenice lub w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@bobeo.pl.
3) Zwrot towaru jest możliwy w przypadku, jeśli produkt jest kompletny i nie nosi śladów używania przekraczających granice zwykłego zarządu (tj. odpakowanie i sprawdzenie).
4) Zakupiony towar Klient zobowiązany jest odesłać na adres firmy "Abakusbaby" w terminie 14 dni roboczych.
5) Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia w transporcie zwracanego towaru.
6) Zwrot kwoty zapłaconej za zakupiony towar wraz z kosztem dostarczenia towaru następuje (za zgodą Klienta) w formie przelewu na podany przez Klienta numer konta bankowego, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, po otrzymaniu zwróconego towaru.
7) Jeśli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, to Sprzedający zwraca Klientowi jedynie koszty najtańszego sposobu dostarczenia towaru.
8) Koszt zwrotu towaru do Sprzedającego ponosi Klient.
9) Przesyłki wysyłane "za pobraniem" nie są przyjmowane.

VIII.  REKLAMACJE
1) W przypadku, gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, Klient ma prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi lub na podstawie świadczeń gwarancyjnych producenta/dystrybutora.
2) Klient, nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności.
3) Reklamowany towar  Klient odsyła razem z kartą gwarancyjną (jeśli była dołączona) i opisem wady na adres firmy: Abakusbaby, Rynek 22, 32-400 Myślenice.
4) Klient dokonuje wysyłki reklamowanego towaru na własny koszt. Po uznaniu reklamacji koszt wysyłki zostaje Klientowi zwrócony na podany numer konta bankowego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
5) Przesyłki wysłane „za pobraniem” nie będą przyjmowane.
6) Reklamacje rozpatrywane są w najkrótszym możliwym terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni kalendarzowych od chwili otrzymania reklamowanego towaru.
7) W przypadku uznania reklamacji, wadliwy produkt zostaje naprawiony lub wymieniony na inny, nowy i pełnowartościowy. Klient może też zażądać otrzymania pełnego lub częściowego zwrotu należności za zakupiony towar. Zwrot zostaje zrealizowany przelewem na podane przez Klienta konto bankowe, w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.
8) Towar naprawiony lub wymieniony na nowy i pełnowartościowy zostaje odesłany do Klienta na koszt Sprzedającego.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
 


Przejdź do strony głównej
  • Ameda
  • Angelcare
  • Bebe Due
  • Crayola
  • Future Houseware
  • Nikidom
  • Pabobo
  • Savea
  • Simple Wishes
  • Thermobaby